Bloggerlar İçin Mobil Ve Seo Uyumlu Ücretsiz 5 Tema

Mobil Uyumlu Temalar Yazısının Baş Görseli.
Selamlar bu yazımda sizler için benimde bir zamanlar çok  sıkıntı çektiğim bir konuyu ele almak istedim. Biliyorsunuz ki blogger olmak isteyen herkes güzel bir teması olmasını ister bende ilk başladığımda çok faza tema değiştiriyordum bazen günde 5 tema değiştirdiğimi hatırlıyorum neyse konumuza dönelim 1-2 tanesi dışında çoğu tema türkçeleştirilmiş ve ücretsiz o zaman başlayalım artık. 

1.Fenix

Bu temayı yeni gördüm kaliteli ve güzel bir şeye benziyor bunu şirketiniz veya işiniz için kullanabilirsiniz benim baya hoşuma gittti.


Fenix Temasından Bir Kare İçeren Görsel.


Önizlemek İçin Tıkla

İndirmek İçin Tıkla


2. Portakal Premium

Bu temayı zamanında bende kullanmıştım güzel bir tema tavsiye edebilirim bu temada tamamen türkçe ister haber sitesi olarak kullanabilirsiniz veya kişisel blog teması olarak kullanabilirsiniz.




Önizlemek İçin Tıkla

İndirmek İçin Tıkla


3.Marcus

Bu temayı ben yeni gördüm hoş bir teması var yani öyle gözüküyor bunu denemedim ama görüntülerden gördüğüm kadarıyla güzel bir tema tavsiye edebilirim buda tamamen türkçe bir tema istediğiniz gibi kullanabilirsiniz.


Marcus Temasından Bir Kare İçeren Görsel.


Önizlemek İçin Tıkla

İndirmek İçin Tıkla


4.Juragan

Bu temada tam bir kişisel blog teması bu temada kendi kişisel yazılarınıza yer vererek kullanabilirsiniz.


Juragan Temasından Bir Kare İçeren Görsel.



Önizlemek İçin Tıkla

İndirmek İçin Tıkla


5. Zanalab

Geldik son temamıza yazımın başında 1-2 tane türkçe değil demiştim ama sadece bu tema türkçe değil bunuda kendiniz ayarlayabilirsiniz zaten bunu bence haber blogu için kullanmanız daha güzel olur ama kişisel blog içinde sıcak durmuyor değil.


Zanalab Temasından Bir Kare İçeren Görsel.


Önizlemek İçin Tıkla

İndirmek İçin Tıkla

Oho sonuna gelmişiz yazının ben yeni farkına vardım :) her neyse eğer aklınıza takılan birşey varsa yorum olarak yazmayı unutmayınız daha fazla bu tarz temalar isterseniz yorum bölümünde belirtmeyi unutmayın iyi günler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genel bilgi blogu

Yazdığınız Makalenin Özgünlüğünü Test Edin !