En İyi Tema İndirme Siteleri


En İyi Tema İndirme SiteleriG
ünümüzde birçok insan blog açtıktan sonra güzel bir tema arayışına çıkıyor bende size bu yolda yardım etmek için ''En İyi Tema İndirme Siteleri''ni derledim. Neden böyle bir şey yaptın derseniz :D çünkü zamanında bende tema bulma konusunda çok zorlanıyordum şuana kadar öyle bir sorunum yoktu bu yazıyı yazarken hazırladığım siteden güzel temalar gözüme çarptı sanırım bu yazıyı yazdıktan sonra temalara biraz daha göz gezdireceğim :D bu arada sıralayacağım sitelerdeki temalar arasında ücretli veya ücretsiz temalar bulunuyor.

1. Themeforest


Bu siteyi kendim için tema ararken çok duymuştum. Güzel temaları var içerisinde ücretli temalar bulunuyor ama bu temaların dilerseniz ücretsiz versiyonlarını indirebilirsiniz. Buraya tıklayarak siteyi ziyaret edebilirsiniz.


Themeforest


2. Template Monster

Bir diğer sitemiz ise ''Template Monster'' daha önce buradan alışveriş yapmıştım ama kendim için değil bir dostumla beraber onun blogu için almıştık güvenilir ve güzel temaları bulunan bir site eğer siteyi ziyaret etmek isterseniz buraya tıklayın.

Template Monster


3. freshDesignweb

Bu sitede ise tamamen ücretsiz temalar bulunmakta eğer bedava tema istiyorsanız bu site tam size göre biraz göz attım güzel temalar bulunuyor. Buraya tıklayarak siteyi ziyaret edebilirsiniz.

freshDesignweb












4. Templates

Bu sitede ise ücretsiz ve ücretli temalar bulunuyor. Ücretli olan temalarında ücretsiz versiyonlarını indirebilirsiniz eğer ücretli tema arıyorsanız güzel temalar bulunuyor. Buraya tıklayarak siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Templates


5. Template

Son sitemizde ise tamamen ücretsiz temalar bulunuyor ücretsiz olmasına rağmen gayet kaliteli temalar bulunuyor. Buraya tıklayarak siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Template


Eğer sizinde eklemek istediğiniz veya önerebileceğiniz siteler varsa yorum bölümünü şenlendirebilirsiniz :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genel bilgi blogu

Bloggerlar İçin Mobil Ve Seo Uyumlu Ücretsiz 5 Tema

Yazdığınız Makalenin Özgünlüğünü Test Edin !