Dijital Mektup Dostu

Dijital Mektup Dostu

Bugün sizlere yeni keşfettiğim bir siteyi anlatmak istiyorum , sitemizin adı ''Lettmess'' bu site başlıktan da anlayacağınız gibi dijital mektup dostu bulmanıza yardımcı oluyor. 

Bu konuyu biraz açmak gerekirse Lettmess'te Messpin kodunu bildiğiniz bir kişiye istediğiniz gibi bir mektup yollayabilirsiniz Messpin ise isminiz gibi bir şey size mesaj yollamak isteyen bir kişi onu bilmek zorundadır ama asıl olay rastgele mektup gönderme kısmında bu uygulamada Karşınızdaki kişi sizin isminizi veya hakkınızda hiçbir bilgi bilmiyor kayıt bölümünde hangi dili konuşan insanlarla beraber mektuplaşmak istediğinizi seçtikten sonra rastgele mektup kısmıda buna göre mektup dostu buluyor. 

Eğer sizde bu siteyi kullanmak isterseniz buraya tıklayarak siteyi ziyaret edebilirsiniz. Benim Messpin'im C29942 eğer bana mektup yollarsanız belki mektup arkadaşı olabiliriz :) Bende rastgele mektup kısmını kullanarak bir mektup yazdım şimdi sizlere o mektubu göstermek istiyorum. Resim üzerine tıklayarak daha yakından okuyabilirsiniz.


Lettmess

Bundan önce sadece bir tane gerçek mektup arkadaşım olmuştu bunun nasıl güzel bir his olduğunu çok iyi biliyorum artık eskiler kadar mektup dostlukları pek yok ama böyle bir site yapmışlar yazdığımız mektupların kokusunu vermese de başarılı bir site olmuş sizinde mektup arkadaşlarınız varsa yorum bölümünde anlatabilirsiniz bu tarz hikayeleri dinlemeyi çok severim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genel bilgi blogu

Bloggerlar İçin Mobil Ve Seo Uyumlu Ücretsiz 5 Tema

Yazdığınız Makalenin Özgünlüğünü Test Edin !