Mmm, baby I don't understand

Mmm, baby I don't understand
Bugün uzun zamandır boş olan ''Dinlediklerim'' kategorimin artık dolma vaktinin zamanının geldiğini düşündüm ve bu yazıyı yazmaya karar verdim. Sizlere severek dinlediğim XXX TENTACTION'un Mmm, baby I don't understand adlı parçasından biraz bahsetmek istiyorum ama ondan önce biraz XXX TENTACTION hakkında konuşalım XXX TEN ACTION 23 Ocak 1988'de Florida da doğmuş aranızdan belki tanıyan vardır 2017 yılında bir saldırıda öldürülmüş ondan sonra çok ünlenmeye başlanmış hani derler ya bazı kişilerin değeri öldükten sonra bilinir buda tam öyle bir şey neyse bu konuyu çok uzatmak istemiyorum artık şarkıya geçelim.


Mmm, baby I don't understand parçasını birkaç yerde görmüştüm ama dinleme fırsatım olmamıştı geçenlerde tekrar karşıma çıktı ve dinledim o parçadan sonra XXX TENTACTION'un birçok parçasını dinledim ama bunun kadar bana güzel geldiğini düşünmüyorum. Eğer dinlemediyseniz dinlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. 

Bu aralar dinleyecek güzel şarkılar bulmakta sıkıntı çekiyorum eğer önerebileceğiniz şarkılar varsa yorum bölümünde belirtirseniz çok sevinirim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genel bilgi blogu

Bloggerlar İçin Mobil Ve Seo Uyumlu Ücretsiz 5 Tema

Yazdığınız Makalenin Özgünlüğünü Test Edin !