Dizi Ve Film Mimi

Mim #2

Yaptığım ilk mimden sonra bloguma bir canlılık geldi ve yeni arkadaşlarla tanıştım bu duygu gerçekten çok güzel bir şey insanların sizin yazdığınız şeylere önem verip yorumlaması bu duyguyu dahada arttırmak için 2. mimimi yazmaya karar verdim bugün ki mimde ise dizi ve film mimi yapmak istedim kimseyi etiketlemiyorum bu yazıyı okuyan herkesin cevaplayabilir.

1. Yıllar geçsede izlemekten sıkılmam dediğiniz dizi ve film hangisi ?

Film olarak herkesin söyleyeceğini düşündüğüm benimde favorim Harry Potter :) dizi olarak ise şuanlık Stranger Things sanırım :) 

2. En sevdiğiniz oyuncu kim ? (kız ve erkek)

Erkek olarak Daniel Radcliffe kız olarak ise Emma Watson

3. En sevdiğiniz dizi veya film repliği hangisi ?

Gülersen,bütün dünya seninle güler... Ağlarsan tek başına ağlarsın ''Oldboy''
4. Dünyasında yaşamak istediğiniz dizi veya film hangisi ?

Sanırım Harry Potter'ın Hogwards okulunda yaşamak isterdim. 

5. En sevmediğiniz oyuncu kimdir ?

Sanırım en sevmediğim oyuncu Bonnie Wright yani Harry Potter'dan Ginny Weasley yani tam olarak neden sevmediğimi bilmiyorum ama bir türlü kanım ısınmadı o yüzden yazmak istedim :)

Bu yazıyı okuyan herkesin cevaplamasını istiyorum o yüzden kimseyi etiketlemedim yazdığınız yazıları yorum bölümünde belirtirseniz bende kolayca ulaşabilirim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genel bilgi blogu

Bloggerlar İçin Mobil Ve Seo Uyumlu Ücretsiz 5 Tema

Yazdığınız Makalenin Özgünlüğünü Test Edin !