Kürk Mantolu Madonna Kitap Yorumu

Sabahattin Ali

Bu aralar buraları boşladığımın farkındayım ama mazeretim var :) okullar başladığı için ilgilenmem zor oluyor sadece boş zamanlarımda yazabiliyorum. (Görsel bana ait değildir.)


Bugün ki yazımda herhalde benden başka okumayanı kalmayan Kürk Mantolu Madonna'nın yorumunu sizlerle paylaşacağım fakat öyle havalı cümleler falan beklemeyin çünkü bu tür yorumlama yazılarını pek beceremem. Yine goygoy yaptık lafı fazla uzatmadan başlayalım.


Kürk Mantolu Madonna'yı uzun zamandır okumak istiyordum , dün yapacak işim kalmadığından kitap okumaya karar verdim dolabımdan Kürk Mantolu Madonna adeta bana ''ben ben beni oku'' diye bağırıyordu. (Şaka şaka havalı olsun diye böyle yazdım :D) 

Kitabı okumaya başladığımda ilk başlarda biraz yavaş gidiyordu ama 60. sayfalara geldikten sonra asıl hikaye başlıyor. Bu tarz aşk hikayelerini gerçekten çok seviyorum içinde böyle eski şeyler bulunan bilmediğimiz şeylerle dolu olan kitaplar sanırım, bu kitapta 1943'de yazılmış. 


Kitap içerisinde anlamını bilmediğim o kadar çok kelime var ki anlamını bilmediğim kelimelerin neredeyse çoğunun anlamına bakmaya gayret ediyordum. 


Kitap bir gurbetçinin hayatından tutun aşk'a kadar birçok konuyu ele alıyor. Daha önce hiç yurt dışına çıkmadım hele hele böyle çalışmak için giden insanların ne kadar zorlandığını anlayabiliyorum.

Sabahattin Ali'nin gerçekten çok iyi bir kalemi varmış bunu yeni fark ettim zaten Kü

rk Mantolu Madonnayı bitirdikten hemen sonra Kuyucaklı Yusuf'a başladım onunda bunun kadar güzel olacağından eminim.

Kitabın sonunu çok beğenmesemde genel olarak harika bir kitap olmuş beğenmedim derken yanlış anlamayın sanki sonu aceleyle yazılmışta hemen bitireyim gibi olmuş biraz daha uzatılabilirdi ''bence'' Ama genel olarak çok güzel ve başarılı bir kitap olmuş okumadıysanız beğeneceğinizden kesinlikle eminim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genel bilgi blogu

Bloggerlar İçin Mobil Ve Seo Uyumlu Ücretsiz 5 Tema

Yazdığınız Makalenin Özgünlüğünü Test Edin !