2019 Yılının En İyi Blogları

2019 Yılının En İyi Blogları
Bugün ki yazımda sizlere 2019 yılında keşfettiğim ve severek takip ettiğim bloglardan bahsedeceğim burada sıraladığım blogları iyi olma sırasına göre sıralamadım zaten hepsi bir birinden iyi sizinde beğenerek takip ettiğiniz bloglar var ise yorum bölümünde belirterek benim ve diğer arkadaşların keşfetmesini kolaylaştırabilirsiniz.

Kişisel Blog - Burak Göç


Burak Göç



Burak Göç'ü 2019 yılında blogger'a başlarken çözemediğim bi konu hakkında google'da arama yaparken keşfetmiştim teması gerçekten ilgimi çok çekti ve bloguna abone olduğum nadir kişilerden :) yazılarını severek okuyorum yazılarında o kadar eğlenceli bir uslup ile
anlatıyor ki buda benim hoşuma gidiyor sizinde seveceğinizden eminim.

Kelimeler Benim - Kişisel Blog


Kelimeler Benim



Bir diğer severek takip ettiğim blogger'da Kelimeler Benim, kelimeler benim'i 2019'da keşfettim severek takip ettiğim kişisel bloglardan birine sahip blogunda günlük yaşamından yazılar veya gündemde olan konular hakkında yazılar paylaşıyor sizinde seveceğinizden eminim.

Suskumru
Sıradaki blogumuzu ise 2018 yılının sonlarına doğru youtube üzerinden keşfettim ve daha sonra bir blogunun olduğunu öğrendim blogundaki yazıları günlük hayatta işinize yarayabilecek, veya zaman öldürmek için tam size göre benim en çok sevdiğim şey ise tasarımları :) 

Ahmet Aşkın - Kişisel Blog


Ahmet Aşkın



Bir diğer blogumuzda tam bir çay kurdu logosundan da anlayacağınız üzere :) Ahmet Aşkın'ı yaklaşık 1 aydır takip ediyorum yazılarınıda severek okuyorum diğer bloglara aksine o da benim gibi blogspot.com uzantısını kullanıyor. Göz atarsanız sizinde seveceğinizi düşünüyorum.

Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog

Semih Keçecioğlu


Eveeet geldik son blogumuza huuhh yoruldum vallaha. Semih Keçecioğlu için fazla söze gerek yok zaten kendileri benim Kişisel Blog'a başlamama ve blogger'da birçok konuda yardımcı olduğunu bilmese de yazıları sayesinde içinden çıkamayacağım bütün sorunları hallettim. Uzun zamandır aktif değil ama geri döneceğini düşünüyorum. Kesinlikle takibe almanızı ve yazılarına göz atmanızı tavsiye ediyorum.


Eğer sizinde severek takip ettiğiniz bloglar varsa eğer yorum bölümünde bizimde keşfetmemiz için paylaşırsanız çok sevinirim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genel bilgi blogu

Bloggerlar İçin Mobil Ve Seo Uyumlu Ücretsiz 5 Tema

Yazdığınız Makalenin Özgünlüğünü Test Edin !